[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”3.22″][et_pb_row _builder_version=”3.25″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”3.25″ custom_padding=”|||” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”3.27.4″ background_size=”initial” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat”]
Świat, w którym żyjemy, powstaje z jakości naszych relacji.
-Martin Buber
Empatia to jedna z kluczowych kompetencji Inteligencji Emocjonalnej. Komunikacja Empatyczna w zespole wspiera samoświadomość oraz zaufanie, jest krokiem w stronę budowania kultury organizacyjnej dbającej o poczucie bezpieczeństwa, będącego bazą do innowacyjnego i efektywnego działania. Empatia bezpośrednio przekłada się na większe zaufanie i zaangażowanie.
Zadbanie o siebie, o swój dobrostan w trudnym czasie nagłych zmian pozwala przejść z trybu reaktywnego do trybu relacyjnego. Na warsztatach Komunikacji Empatycznej dotykamy między innymi:
- świadomości barier komunikacyjnych używanych w języku
nawykowym - empatii dla siebie– umiejętności zadbania o swój dobrostan emocjonalny oraz odporność w trudnych sytuacjach,
- umiejętności słuchania na głębszym poziomie i empatycznego zgadywania potrzeb
- szczerego wyrażania siebie