Inteligencja Emocjonalna Managera i Lidera

„Ludzie zapomną o tym, co powiedziałeś, ludzie zapomną o tym czego dokonałeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak dzięki tobie się czuli” 

~ Maya Angelou

Inteligencja Emocjonalna to umiejętność odpowiedzi na negatywne emocje w pozytywny sposób, to wywoływanie w sobie i innych pozytywnych emocji dzięki byciu obecnym, odpornym na stres, autentycznym tak często jak to tylko możliwe. To kluczowa przewaga konkurencyjna menedżera i lidera XXI wieku. 

Inteligencja Emocjonalna to wiele powiązanych ze sobą kompetencji takich jak samoświadomość, empatia, autentyczność, pozytywny wpływ, zarządzanie swoimi emocjami.  Pracując z liderami nad rozwojem kompetencji wykorzystuję narzędzia i techniki coachingowe, wiedzę o funkcjonowaniu umysłu, odkrycia neuronauki, filozofię Porozumienia Bez Przemocy. 

Dobrym punktem startowym dla pracy indywidualnej jest  informacja zwrotna z otoczenia w formie raportu, który pokazuje konkretne, obserwowalne zachowania. 

Nad rozwojem Inteligencji  Emocjonalnej pracuję zarówno indywidualnie jak i warsztatowo, praca jest autorskim procesem obejmującym element coachingu, mentoringu, konsultacji i przekazywania wiedzy.